miichaelas

Work out.

Publicerad 2013-09-19 22:35:36 i Allmänt,

Hej Hej
Sitter just nu i sängen och kollar stream på twitch.
Idag har jag vart i skolan, helt död världens längsta dag.
När jag kom hem jobbade jag lite med pappa, fixade 
ihop ett litet mellan mål som bestod av yoghurt, kvarg, jordgubbar och flingor,
hur gott som helst. Känns bra att ha slutat äta massa onyttiga saker varje dag och börjat träna ist, 
men har iaf en dag då jag äter lite vad jag vill. 
 
Nu på kvällen vart det iaf en vända till gymmet, sprang och gick på löpandet 
och till sist åkte jag och träffa min älskling en stund, inte sett han på hela veckan. 
Nej nu ska jag kolla på Family guy och sen sova.
Godnatt ! :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela