miichaelas

Säter mentalsjukhus

Publicerad 2013-09-21 23:39:00 i Allmänt,

Hej hej :) 
 
Orkade inte blogga igår. Låg i sängen med min älskling sen drog vi till Becca och drack.
Senare rörde vi oss vidare, haha så jäkla roligt folk. Kom hem vid 4 och sedan slocknade jag 
och älsklingen efter en stund.
 
Idag vaknade vi ganska sent och på kvällen drog vi till Säter mentalsjukhus.
Haha skulle aldrig krypa in där igen, ser ut som att det är ljus där inne på bilderna.
Men var egentligen helt kolsvart, utan ficklampa hade vi inte sett nått alls..
Synd att det var så förstört där inne bara. 
 
På hemvägen drog vi till donken och käkade sen rörde vi oss hemåt.
Nej nu ska vi slå på en film sen sova.
 
 
 
 
Skulle aldrig vilja krypa in där igen, fett trångt. 
 
 
 
 
 
Taket hade rasat och brunnit. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela