miichaelas

Oily skin.

Publicerad 2013-10-03 23:10:00 i Allmänt,

Hej hej. 

Har suttit och kollat på tips nu om hur man behandlar oljig hy. 
Hatar min hy pga att den blir så himla oljig. Får gå in på toaletten
i skolan ofta och täcka över det glansiga. Tycker att det är jätte jobbigt så tänkte
pröva det här tipset och hoppas att det funkar.
Ska även pröva ett annat tips men det skriver jag om när jag ska pröva det.
Nej nu ska jag tvätta bort masken sen sova
 
Separera äggulan och äggvitan i två olika skålar. 
Ta först äggviten, rör runt med en sked och applicera sedan i hela ansiktet. Låt den sitta i ungefär 10 min
tills den stelnat och skölj sedan bort den. 
Sedan tar man äggulan och gör samma sak med den. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela