miichaelas

Ny färg

Publicerad 2013-10-01 23:35:17 i Allmänt,

Hej hej 
Idag när jag kom hem efter skolan la jag mig i sängen på en gång.
Orkade inge annat. Sen kom pappa och berättade att mamma skulle
köpa med donken hem sen. mums.
 
Mot kvällen när jag satt hemma kände jag för att färga håret. Så åkte till ica och köpte hårfärg.
Så blandade färgen och färgade på mig själv och det blev helt okej faktiskt.
Nej nu ska jag lägga mig, sjuk trött.
 
 
Vart förvånad när de var glittrigt pulver i en av påsarna, aldrig prövet det förut.. 
 
Före
Efter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela