miichaelas

Mys helg.

Publicerad 2013-10-07 11:14:00 i Allmänt,

Hej hej. 
Har inte haft tid att bloggat i helgen då jag gjort saker hela tiden.
 
Min helg:
I fredags var jag hemma hos Malin och bakade kanelbullar eller ah hon bakade och vi kollade på hihi,
men goda blev dem. Sedan drog vi till station och hämtade becca, vidare till pizzan och satt ute och pratade
en lång stund innan jag och älskling gick hemåt.
 
I lördags sov vi länge och runt fyra följde vi med mamma till stan, lämnade hanna på kalas, åkte runt,
åt på american pizza palace, handlade på maxi och sedan åkte vi hem.
På kvällen drack vi med underbara människor, hade så jäkla kul och mycket sång blev det. 
 
Igår myste jag bara med älskling,
Åkte till ica och köpte grejer till nachtallrikarna vi gjorde, bakade bullar och
gosade lite mer innan han skulle åka hem. Suger att sova själv men
får hoppas att den här veckan går lika fort. 
 
Nej nu måste jag fortsätta med arbetet.
 
tråkiga höstväder.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela