miichaelas

Mys

Publicerad 2012-11-26 02:19:00 i Allmänt,

Hejsaan :)
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade ganska sent,
      drog ut med Cassi och Micke en stund, kolla på killarnas innebandy match
en liten stund sen drog jag med mamma och Hanna till stan.
Sen kom jag hem och åkte till min bejbi på en gång.
 Han kom hem från Dreamhack idag så har saknat han en hel del. Så vart massa mys i sängen. 
Nej nu ska jag försöka sova ! Studiedag imorgon fan va skönt men har två arbeten
att göra STRESS..
 
Aja godnatt :*
 
Gamla bilder 
-

Kommentarer

Postat av: :))

Publicerad 2012-11-26 22:26:58

Är du och simon tillsammans igen?:)

Svar: nja men vi försöker iaf igen. Sen ser vi om det funkar eller inte :)
Michaela Norrström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela