miichaelas

Cassandra ;D

Publicerad 2012-11-28 21:54:39 i Allmänt,

Fick ett önskemål att jag skulle skriva lite om Cassandra så tänker göra det. ;D
 
Cassandra är min närmaste vän, en person jag litar på upp till 100 % och alltid finns där för.
Utan henne vet jag seriöst inte vad jag skulle vara idag. Så många gånger som hon funnits
där och aldrig svikit mig. Hon är någon jag kan små tjaffsa med ofta men vi skrattar ändå åt det en liten
stund efter. Vi har nog aldrig vart osams på riktigt. 
 
En vän jag älskar så sjukt mycket och aldrig skulle kunna klara mig utan. Tack för att du finns <3
 
Har så jäkla många minnen med henne. Jag visste inte hur man kunde fastna med foten i tågdörren innan hon visade hur man gjorde. Har nog aldrig skrattat så mycket. 
 
 
Älskar dig min finaste <3 
-
-
Haha så fula vi var den kvällen ;D
-
-
 
 

Kommentarer

Postat av: cassandra

Publicerad 2012-11-28 22:05:23

aaw, jag älskar dig bästavään <3 vet inte vem jag skulle va utan dig. våra bråk, haha jadu vad ska man säga.. kan bli jätte arg på dig, men vi skrattar åt de tillsammans efter några timmar ^^ haha så jävla klantig jag är, men fattar inte hur min fot kunde fastna i tågdörren... Haha kommer du ihåg när vi skulle träffa J&J, när vi va på min skola innan? ;) såå roliga vi är <3 Jag älskar dig finaste <3

Postat av: Michaela Norrström

Publicerad 2012-11-28 23:31:35

Haha jaaa. Det är en dag/kväll jag aldrig kommer glömma. Även om vi var lite vimsiga ;) 3<3 bästa vän

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela