miichaelas

im back :)

Publicerad 2012-05-23 22:49:57 i Allmänt,

Hejsaan :)
Har haft en extremt lång bloggpaus men är tillbaka nu igen.
inte hänt så mycket i mitt liv. vart ute och levt livet med vänner, chillat på stan och massa annat.
Älskar vädret som är nu alltså. blir en liten bildbomb från några dagar :)
trött liten cassi på tåget ;)
zumba i 2 timmar :)
Från uf mässan i stockholm
Var uppe i gesunda och renoverade taket.
Nästan klart
satt framför brasan, lyssnade på musik och chillade.
-
Bild från idag. Fikade och umgicks med Veronica på stan. Måste säga
att det var roligaste på länge. Ba älskar 30 åriga män som raggar. Veronica hade ju kul iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela