miichaelas

Hatar det !

Publicerad 2012-05-29 10:27:51 i Allmänt,

Hejsan.
Kom nyss till skolan och väntar just nu på att lektionen ska börja.
Inge värt och komma till skolan längre. Ska bara lämna in mina böcker sen har vi ingenting
att göra. vill bara ha sommarlov nu istället.
Har inte orkat blogga med i söndags så låg jag och cassi på båtbryggan hela dagen och sola sen kom jag hem och hade fixsöndag som vanligt så blev ansiktsmask och målade naglarna.
Igår hände inget speciellt, kom hem och la mig i sängen, somnade och så väckte mamma mig på kvällen. Gick upp åt sen la jag mig och kollade på we bought a zoo,hihi rolig var den iaf.
Vart så sjukt arg igår innan jag skulle sova. Köpte min rosa-vit randiga t-shirt för ett tag sen och hann använda den EN JÄVLA GÅNG. Sen vart den förstörd eftersom att det var någon som inte fatta att det blir märken av maskrosor. Tack så mycket! Så roligt att jag måste till new yorker och köpa ny... Blir så irriterad.
-
-
haha visst fick jag färg i ansiktet ^^ haha nerå men måste säga att jag var chokladsugen av masken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela