miichaelas

yey :D

Publicerad 2012-03-16 10:45:41 i Allmänt,

Hejsan :)
Är på så sjukt bra humör idag.. Har nyss haft engelska och det var en as skön lektion.. Gick bara
igenom aktiv och passivform.. Nu snart äre företagsekonomi. Där blire bara att jobba om bokföring och sen är det bara Matte kvar sen slutar man liksom. Älskar fredagar. Efter skolan ska jag träffa farmor.
Måste köpa en sak som är typisk svensk tills tyskland, blir nog en älg eftersom att de typ älskar älgar eller en dalahäst.
Är skitglad också för att nu kan man kolla på vampire diaries igen. Väntat i en månad typ. Men
man kan bara se ett i veckan men blir att glo på nyaste avsnittet ikväll.
Nej nu kommer vår lärare så kan inte skriva mer blir mer sen. 

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-03-16 18:04:52

En väldigt bra dag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela