miichaelas

Toppen dag ^^

Publicerad 2012-03-07 23:55:02 i Allmänt,

Tjabba :)
Toppen dag idag alltså måste jag säga.
Först skolan där jag hade två lektioner. En redovisning på frågor om avatar och en timmes
tyska lektion.  Sen vid 12 hade vi tyska möte. Där vi gick igenom vad som händer under hela veckan
och herregud vad jag längtaar!
-
Efter blev det hem och vara lite med Hanna. Tog massa kort som jag kommer lägga upp senare.
Sen vart ut och träffa underbara vänner.
Drog hem vid nio och är nästan klar med min redovisning till tyskan. Så happy att jag kommer
hinna klart.
-
Ha verkligen tröttnat på jätte smala ögonbryn som jag haft ett tag nu så ställde mig och fixade till lite tjockare
den här gången. vart rätt bra men lite för mörka. Problemet är ju att det är omöjligt att fixa dom likadant imorgon. Blir alltid arg och får tvätta bort ena minst 3 gånger. Men men får öva  ;D
Nu ska jag skriva klart sista delen på tyskan sen sova.
Puss hej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela