miichaelas

höhö

Publicerad 2012-03-12 01:16:45 i Allmänt,

hejsan:)
höll på att skriva ett inlägg igår men råkade stänga av datorn så orkade inte göra ett nytt.
Idag har det inte hänt så mycket. Har legat inne halva dagen och inte gjort ett skit. Sen vid 5 gick jag ut och träffade cassandra. Hon följde med mig till gymet och sen kom killarna också. Dom har fått in jätte stora träningsbollar på gymet så jag och cassi stog och kickade o passade runt med dom många gånger.
Den här helgen har vart en riktig slappkväll. I fredags var jag på vårdcentralen och sen hemma sen på kvällen drog jag hem till cassandra.
Vi spelade kort, käkade godis och massa annat. Sen gick vi och la oss ganska tidigt. För cassi var så sjukt trött.
På lördagen gick jag hem sen var jag hemma och på kvällen kollade jag på Melodifestivalen med familjen och Connie. :) Vart så sjukt glad när Loreen vann, as bra. Efter mello fick jag nå ryck och städade mitt rum och min toa. Så nu är det fint igen.
Så jäkla glad också hann precis skicka in min ergonomi till 23.59. Har stressjobbat hela kvällen. Så sjukt glad
hoppas bara att det kommer fram innan 12.
Lite bilder
-
-
FÖRE



EFTER

-

.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela