miichaelas

Riktigt varmt ute.

Publicerad 2012-03-12 21:51:41 i Allmänt,

Tjabba :)
jadu
Lyckan som uppstår när man ska sätta sig vid sin mac och ta bilder till bloggen och man upptäcker att det inte
är ens egen dator xD.
Haha skulle skriva in mitt lösen som inte funka och sen när jag kollar på skärmen så har jag en kille i klassens dator. hahaha.
Antar att vi råkade ta fel när dom låg brevid varandra på bänken.
Så tog kort med min mobil isället men sen kom ja på att min mobilsladd till datorn är trasig.
Så får bli bilder imorgon.
-
Riktigt najs idag alltså. Satt ute på rasten och det brändes på benen. As skönt.
får hoppas att vädret håller i sig.
Efter skolan idag så gick jag på stan med farmor.
Fick en skinnjacka, byxor, ett linne och två tunikor.
Får inte tillbaka byxorna förns farmor har sytt upp benen så lägger upp en från veromodas hemsida.
Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela