miichaelas

stress igen :(

Publicerad 2012-03-06 23:55:02 i Allmänt,

Hejsan svejsan:)
Är extremt super trött just nu och vill bara gå och sova. Har setat ett tag nu och jobbat med tyska redovisningen och är fortfarande inte klar och den är på torsdag. Så blir och vara inne imorgon också. Sen har man ergonomi uppgiften kvar också som ska vara på 4 sidor och som också ska vara inne på torsdag. Än sålänge har jag bara skrivit typ nästan en sida. så måste verkligen jobba på nu asså. Måste skärpa mig
och göra klart grejerna såfort jag får dem. Får hoppas på allt att jag hinner klart.
-
Så dagen idag har inte alls vart speciell. tog 4 tåget hem, kom hem, åt, prata med familjen och nu har
jag bara pluggat. Roligt liv liksom. Men får hålla ut tills nästa söndag. BARA LÄNGTAR! :D
Fick hem brevet från en till tjej från tyskland eftersom att jag ska ha två här.
Måste säga att vi tycker om exakt samma saker typ iaf. Mest shopping hihi..
Nej nu måste jag dutta på min acnelösning för sista gången och sen sova. Usch hatar när finnar kommer från ingenstans men aja dom har nästan försvunnit på 2 dagar med hjälp av lösningen.
Någon bild på arbetet, inte helt klar men aja:)
-
haha snygg man är xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela