miichaelas

Juridik

Publicerad 2012-03-12 10:14:42 i Allmänt,

Hejsan :)
Just nu Sitter jag på Juridiken och jobbar med ett grupparbete. Ganska
roligt faktiskt. Det handlar om att vi ska Leka ''Lyxfällan'' typ.
Vi har fått en person som ligger dåligt ekonomiskt och ni ska vi lösa de och hjälpa personen ur alla skulder och skit.
As kul men jobbigt.
Snart har jag lunch och är as hungrig. Får se om jag hinner med gymet idag också eller om jag ska hem och tvätta alla kläder så jag kan packa snart.
Nej nu ska jag jobba sen lunch bybye
haha Hanna hade tagit massa bilder i min cam.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela