miichaelas

Back again.

Publicerad 2012-03-05 08:34:12 i Allmänt,

hejsaan  :)
Har inte bloggat på hela lovet men har inte haft lust. Antingen har jag vart ute
eller legat och kollat på vampire diaries, har kollat ända tills säsongen 3 som går på tv nu men tydligen är det uppehåll och det börjar inte förns den 16 och jag Orkar inte vänta. Älskar serien.
Men men just nu sitter jag i skolan och väntar på att juridiken ska börja. Vill bara hem och sova.
Har varit vaken hela nätterna och sovit tills på dagen så hade jätte svårt och somna igår men aja
hit kom jag iaf.
Får se vad som händer idag. Blir nog och göra klart tyskan har redovisning på torsdag och ergonomi i gympa.
Längtar så sjukt till påsklov och sommarlov.
Nej skriver senare. bye bye :D
'
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela