miichaelas

Hellu

Publicerad 2012-07-24 02:06:37 i Allmänt,

Hejsaan :)

Just nu sitter jag här i min säng hur trött som helst. Men vill ändå inte sova. 
Har nyss kollat på LOL helt okej film men trodde att det skulle hända lite mer
och nu snart blire och kolla på fired up sen sova.
 
Idag har jag inte gjort så mycket. Legat inne sen solat + gymat med becca. Kändes as bra ska
försöka till gymet varannan dag. Fick även lite tips idag på saker jag ska pröva.
Bland annat så att man inte blir sugen på godis så ska köpa och se om det fungerar. 
Sen när jag kom hem tog jag en dusch + hårinpackning. 
 
Nej nu ska jag kolla på filmen sen sova puss puss
bloggar mer imorgon <3
 
-
-
 
Använder denna hårinpackning och ångrar inte att farmor var envis med att köpa den. as bra! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela