miichaelas

godmorgon!

Publicerad 2012-07-22 14:27:08 i Allmänt,

Hejsan :)
Vart nyss väckt av Cassandra, är så sjukt trött fortfarande. 
Hon sov här, vi här mest setat vid datorn typ skype och spelat.
 
Dagen igår:
Vaknade och gick hem till en kompis och väckte dom.. Snacka om trötta
efter att dom lanat. Sen drog jag hem till Cassi satt på hennes balkong,
var för varmt där så åkte till gästbryggan och skulle bada men nej det var för kallt
så var inte alls där länge. Sen på kvällen var vi bara hos en kompis och chillade lite, hehe. 
Tidigare i veckan så lagade vi mat hemma hos cassi, vart så jäkla gott. King man är liksom. 
Nej nu ska jag duscha och kolla om det är någon ute.
Hare bra ! 
 
 
bilder från igår och innan ;) 
-
-
-
-
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela