miichaelas

im back

Publicerad 2012-01-04 22:01:09 i Allmänt,

Hejsan ;)
Har inte bloggat på ett bra tag nu. Verkligen inte orkat eller hunnit.
Har inte gjort nå speciellt dom här dagarna bara varit hemma i lilla Virsbo och umgåtts med vänner och
tagit det lugnt. På måndag börjar i skolan igen och ser faktiskt fram imot
det lite . Har så sjukt rolig klass ;D
-
Idag har det inte hänt ett skit . Vakna typ 3 sen så gjorde jag frukost och sen har jag
bara tvättat hela dagen. Haha eftersom typ alla kläder låg i mitt rum så vägrade mamma
att tvätta dom. så fick göra det själv -.-.. tråkigt.
Imorgon blire upp tidigt och vara barnvakt åt hanna.. Får hoppas att det blir
roligt och inte alltför jobbigt. hihi...
Får se också om skitungen cassi sover hos mig imorgon eller på fredag.
va på ica maxi dagen innan nyår och köpte massa ansiktssaker.
Har bestämt mig för att få bort alla finnar och annat fult. Märker redan
att det börjar försvinna.
Nu nu måste jag sova godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela