miichaelas

on a night like thiis.

Publicerad 2012-01-23 23:52:40 i Allmänt,

Hejsan :)
Skulle ha bloggat men har inte vart på bra humör alls. Försökte kolla på en serie men det laggar as mkt och buffrar hela tiden så fick damp på min internetsladd. vet inte hur många gånger jag slått på min dator.. inte bra.
Skulle ha åkt till skolan för en lektion idag men pallade inte så somnade om och fortsatte sova xD. haha.
Imorgon blire också in till skolan för att ha en lektion. En timmes lektion typ.. blää.
-
Kan inte alls sova och Elsa skäller som en idiot utanför min dörr. Det är nå djur som skriker i skogen utanför. Hörs in fast man inte öppnar fönstret..  Mamma gick och kollade men precis när hon kom ut så slute det skrika.
-
I fredags var jag med cassi, sov hos henne och hade lika roligt som vanligt <3! Sen på lördagen åkte
vi på badkalas i sura.. Haha as roligt och sen på kvällen satt jag hemma åt chips, drack cola och var forever alone typ. Verkligen as tråkigt. Var nog vaken till 5 innan jag kunde sova.
Idag har jag inte gjort ett skit, vaknade och städade köket lite. När mamma kom hem så skjutsa hon
upp mig och hanna till isen. Hade lovat hanna och åka skridskor och efter det blev det solning.
.
-
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela