miichaelas

tråkigt inlägg ;D

Publicerad 2012-01-11 21:19:48 i Allmänt,

Hejsaan ;)
Vet inte varför jag inte orkar blogga. Har börjat skrivit ett inlägg flera gånger men sen stängt ner sidan istället xD.
Sist så skrev cassi klart min inlägg ;D..
Men men..
_
Idag har det inte hänt ett skit. Stannade hhemma ifrån skolan idaag. är förkyld och typ lite
feber. Sen vid 3 så hade jag tid på vårdcentralen. ska fixa mitt nageltrång. Men skulle komma tillbaka imorgon. SÅ nu har jag en strumpa på tån. Skit fult, haha ;)
Åkte hem igen och började riva och slipa lite på väggarna i mitt nya rum jag ska få sen.
Men i min takt så kommer det ta ett år innan jag får det haha..
Men iaf sen vid halv 6 så stack jag upp till May och solade med cassi. As skönt men svider as mkt i ansiktet
just nu, får se om det blir solning på fredag också.  Så trött på att vara vit varje vinter..
Imorgon blire också att va hemma, vila och fortsätta på rummet ;D.
Nej nu ska jag kolla på jerseylicious sen sova. puss ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela