miichaelas

Tjohoo

Publicerad 2012-01-16 14:22:09 i Allmänt,

Hejsaan igen ;)
För en stund sen så gick brandlarmet på carlforsska. Trodde först
att det bara var typ en övning eller nått. Sen när man kommer ut ur klassrummet så stinker det
rök. Sen när står alla på skolgården så får vi lyssna på : Viktigt meddelande, Viktigt meddelande
brand har förekommit i byggnaden. Var god utrym byggnaden..
Typ 20 gånger sen 20 till för att sen måste det ju översättas till engelska...
Så fult för brandkåren står i själva skolan  men istället så började det ryka ifrån bild, smink och frisörhuset.
Efter ettt tag så berättar rektorn i högtalaren att någon har tänt på en papperskorg inne på toaletten så att toaletten blir avstängd tills vidare xD..

-

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela