miichaelas

new day.

Publicerad 2012-01-17 08:48:57 i Allmänt,

Hejsan :)
Så sjukt segt att behöva sitta en timme och vänta på att skolan börjar..
En kvart kvar nu och typ inga är här. Tråkigt tråkigt.
Rusade in på pressbyrån innan skolan och köpte macka, en pucko och tuggummi.
Skiten gick fan på 73 kronor. Inge dyrt.. nej nej.
Ingen aning va man ska hitta på idag. Skulle behöva köpa en ny foundation eftersom min är ju verkligen
bajsbrun så blir neger i ansiktet, inte bra.
Nej nu ska jag fortsätta lyssna på musik och och lata mig innan man börjar..
skriver mer sen
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela