miichaelas

KebabKastarN Becca ;)

Publicerad 2012-01-26 08:53:00 i Allmänt,

Hejsaan :)
Just nu sitter jag på matten och går igenom nån algebra och fattar inte ett skit. Istället för att räkna ut svaret så ska han räkna ut allt så det tar upp en hel tavla istället. Nu när man har ny lärare så kommer matten bli ännu tråkigare.
men jaja. Har 3 lektion efter det här och har gympa på rocklunda, skridskor. Det värsta jag vet.
Men får hoppas att dagen går fort iaf sen så ska jag hem , plugga och sova. Är så sjukt trött så jag skulle  kunna sitta jätte oskönt och kunna somna ändå.
-
Var i stan igår med Becca och Cassi, Var skit kul. Vi tog 9 tåget in och  så käkade vi på donken och sen vid 12 så vart det saffets, där becca satt kebab på en gaffel och vifta lite och hoppades att den skulle flyga på mig :( . gick in på typ alla affärer men hittade bara ett par mjukisbyxor och i tisdags hittade jag skor och ett linne.
Sen på kvällen blev det Unkan ett tag. Var typ inge folk där och det vart bara jobbigt och konstigt på ett sätt, men men nu måste jag vara med på lektionen innan han märker att jag gör annat på datorn.
my girls<3
-
-
världens fulaste jacka typ. finns på new yorker för de som tycker den var snygg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela