miichaelas

Jag är trött !!

Publicerad 2012-01-05 22:37:53 i Allmänt,

Hejsaan :)
Helt död så ska snart lägga mig och sova igen.
Idag gick man upp vid typ halv 8 och var barnvakt åt Hanna. Haha
har försökt lura henne med att sova hela dagen men gick inte så bra för att hon
ville bara spela Wii och leka med sina dockor.
Sen vid halv 5 kom mamma hem så då la jag mig på soffan och vaknade för
en kvart sen typ. Gud va skönt.
-
Har vänt på dygnet totalt !. Går och lägger mig typ 6 på morgonen och vaknar vid 3 typ.
Usch och på måndag eller tisdag börjar skolan :/..
Nej nu ska jag duscha sen sätta på Jerseylicious och sen sova.
Trodde verkligen inte att jag skulle tycka om serien men nu kan jag inte sluta titta.
känns lite fult att sitta och as garva för sig själv xD
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela