miichaelas

I do what I want

Publicerad 2012-01-31 11:00:26 i Allmänt,

Hejsan :)
Just nu sitter jag på samhäll och det är sjukt tråkigt.
Alla har gjort affischer och suttit upp på väggen. Typ på BNP, arbetslöshet och sånt.
Sen nu blire en film om det också. Orkar inte vill hem nu!.
Igår så missa jag tåget så fick åka hem med farmor. Sen så gick jag ut en stund, Träffa. Cassi, Cissi och micke.
Käka på pizzan igen, var så sjukt sugen på kebab. efter det blev det hem
och sen somnade jag på soffn på en gång. Vart väck vid 11 så då gick jag upp och la mig i sängen på en gång.
men ändå lika trött när jag vaknade.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela