miichaelas

godnatt

Publicerad 2012-01-12 23:05:30 i Allmänt,

Hejsaan :)
Haft en helt okej dag idag. Vaknade vid 2 och gick upp och fixade mig. Sen vid 3 så åkte jag till vårdcentralen igen och dom kollade på tån. Gick bra och ska gå med min strumpa på igen i 3 dagar, förhoppningsvis så blir det bättre. När jag kom hem igen gjorde frukost. Toast och te, mums.
Sen satte jag mig och kollade på tv.
Satt där i ett bra tag sen fortsätte och slipa i mitt rum. Så tråkigt att rummet bara
inte kan poffa fram som jag vill ha det. Så tråkigt att det tar så långt tid.
-
Imorgon blire en kort dag i skolan. Börjar halv 11 och sluta 12 haha, men ska till glada oxen
efter skolan och sola med farmor. Har solat två gånger tidigare och har redan fått en liten rand.
men brunare ska jag bli ;)
Sen blire hem och får se vad man hittar på då:D
Vårdcentralen :)
Inte det skönaste ;)
Hanna tyckte att det var skit kul att balansera på en järnstång
i mitten på sängen xD
Min Jobb Outfit, väldigt snyggt va ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela