miichaelas

Familjerätt ^^

Publicerad 2012-01-16 10:07:48 i Allmänt,

Hejsan :)
Just nu sitter jag på privatjuridiken och lyssnar på när hon går i genom en uppgift från förra veckan.
Hade helt glömt bort den så fick stressa och göra den nu. Som tur han jag klart.
Usch orkar inte plugga men måste börja göra det. Måste det vara så jäkla tråkigt?.
Inte långt tid kvar sen äre lunch. Så sjukt hungrig. Slår vad om att det
är pannkaka eller mini köttbullar som det alltid brukar vara.
-
På onsdag ska jag till frisören igen och slinga håret och klippa mig. Skönt och bli
av med det slitna. Lite roligt när man måste förklara på engelska. Sist sa jag fel men tur att hon förstog ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela