miichaelas

energii

Publicerad 2012-01-24 14:00:38 i Allmänt,

Hejsaan :)
Idag vaknade jag vid 11 och fixade mig. Tåg 12 tåget in till stan och nu sitter jag på Naturen.
Har lektion till halv 3 sen slutar vi igen.. Kändes inte så värt att åka in nu eftersom
att han ba hade en liten genomgång om energi och energiformel och det kan man redan sen nu en film på 20 minuter. Ändå så var vi tvungna att komma på lektionen säämst.
Men fick mitt studiebidrag idag istället så blir shopping efter skolan.
Gjorde världens fail idag också och glömde en sak hemma. Men det berättar jag inte för det e
så pinsamt, hihi ^^
Får bli ett inlägg utan bild.Kan inte ta kort ljus nu, då ser hela klassen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela