miichaelas

booring as hell

Publicerad 2012-01-15 22:07:11 i Allmänt,

Hejsan :)
Idag har jag inte gjort ett skit !
Vaknade vid 2 typ och gick till farmor, käkade frukost och körde lite
wordfeud mot henne. Sen har jag bara setat
vid datorn och lyssnat på musik.
-
Imorgon blire 7 tåget till skolan sen när jag kommer hem så ska jag sola
och till gymet om jag hinner. För en stund sen sprang jag runt
som en idiot och letade efter mitt tågkort, jag lyckas alltid lägga bort det xD.
Måste jag bli bättre på asså,,
kollade på lite gamla bilder på hur man såg ut förut.
Herregud säger jag. Världens hår och kritvit runt ögonen.
Hade lite tråkigt så puffade håret och sminkade mig lite fult. Haha
haha jadu så här mkt mascara och puff hade man förut xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela