miichaelas

blööbbb

Publicerad 2012-01-30 10:38:31 i Allmänt,

Hejsan :)
Just nu sitter jag i skolan och inte gör ett skit. Var tvungen att ta 9 tåget in eftersom att
det inte går någon buss till station till 10 och jag vägrade gå. Så nu sitter man här tills halv 12 typ och
sitter här själv..
Vet inte varrför jag inte bloggat. Har loggat in men har tryckt bort sidan igen :)
Har väl inte gjort så mkt i helgen. Fredagen spenderade jag hemma sen hem till min moster och fira henne. Lördagen var jag hemma, sen mot kvällen åkte jag till cassi, va med lite folk och sen in till cassi igen och så sov jag där. Fan hon somna fett tidigt så var ju tvungen att sova jag också. Sen skulle hennes hamster springa i hjulet. Lät hur mycket som helst. Nej nu ska jag sitta här i min ensamhet och försöka hitta på något.

Nu lite bilder från förra veckan ;D
skridskor på gympan.
-
Försökte sitta och plugga men slutade med att somnade framför brasan istället ;D
vi bäddade så jäkla snyggt hemma hos cassi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela