miichaelas

Välkommen till dessa gator av sten.

Publicerad 2012-02-07 11:38:19 i Allmänt,

Hejsan :)
Fick en påminnelse av Cissi nyss att jag inte bloggat på länge. så är väl dags att göra det nu.
Sitter i skolan just nu o tare lunt och lyssnar på södrasidan. kan inte sluta lyssna på låten asså.
Idag blire väl hem och plugga tyska. Skit tråkigt, men prov imorgon och fick papperna igår. Plugg på två dagar,
japp liksom...  Har inte gjort så mycket i helgen umgicks jag med Cassi och va i stan och busade lite ^^. Sen på lördagen kolla jag på melodifestivalen hemma hos cissi. inge king sean banan var haha xD..
-
Känns värt att man har håltimme i typ 3 timmar nu. Två lärare är sjuk så borde svenskan och juridiken går bort. Så en lektion kvar sen hem. wieee ;D
SUGEER att min mobil är död men har man en cp laddare så är det väl så. Nej nu ska jag lägga mig på bordet och sova. byeee.
-
Älskar min lilla bebis <3 Världens finaste lilla syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela