miichaelas

ahora bésala

Publicerad 2012-02-23 21:14:17 i Allmänt,

Hejsan :)
Kom nyss ut ur duschen och lyssnar på musik.
Vart så sjukt lång och tråkig dag i skolan idag. Hållt på och dö. typ 5 lektioner.
Har typ pluggat samhäll hela dagen eftersom vi hade läxförhör idag men de gick skit bra tror jag.
Efter skolan så hämtade farmor mig sen blev det donken sen handla nå lister. Hatar Bauhaus och ja jag vet inte hur det stavas xD  Nu snart blire Vampire Diaries och Jersey shore, plugga juridik.
-
Istället för att ha en tjej från tyskland här så ska två bo här. En av killarna ville inte åka med så då ska hon bo här istället. Bara att börja träna tyska nu då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela