miichaelas

dööö

Publicerad 2012-02-08 11:39:17 i Allmänt,

Hejsan :)
Sitter i skolan just nu och mår fan skiit just nu. Har ont i huvet,förkyld och hes.
Tänkte stanna hemma men glad att jag åkte nu eftersom att det gick as bra på tyskan. Kanske ska
fortsätta plugga på tåget ändå. Skönt att det är över iaf.
Vet inte hur det blir idag. Hemma eller till unkan? Men skulle vara skönt och sola också..
Nej nu ska jag fortsätta sitta här och vänta på engelskan som börjar vid 10 över 1. så sjukt segt när alla lärare ska vara sjuka så att man åker in inödan för någon lektion bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela