miichaelas

så trött

Publicerad 2012-12-05 19:36:22 i Allmänt,

Hejsaan :)
 
Sitter just nu i min säng helt död typ.
 Idag gick jag till Itrim och skrev in mig hos dom. Var faktiskt riktigt roligt att träna där.
Ska dit imorgon igen och prata med en av tränarna. Asså gud ser verkligen fram imot att börja träna just nu.
Såg världens roligaste tant där som bara satt och log/skratta medans hon tränade.
 
Efter gymmet åkte vi till Usports, handlade en pilatesboll och en ny vattenflaska, sen åkte vi hem.
Nej nu ska jag nog lägga mig och kolla på någon film sen sova. 
 
-

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela