miichaelas

min helg

Publicerad 2012-12-17 11:11:26 i Allmänt,

 
Har så tråkigt i skolan så får bli ett till inlägg.
Inte bloggat i helgen eftersom att jag vart så jäkla snurrig och skit och tappat bort saker. dataladdaren bland annat.
Har tappat bort saker, glömt dom och allt möjligt
 
Ifredags var jag på chillfest hemma hos en kompis. Sen bar de av till qvick och de fortsatte där.
Hade skit kul.
I lördags var jag på lan hemma hos qvick sen senare drog vi till Ante,  hämtade mina kläder och kollade på en film. Sen drog jag till min bebii och sov där. Var där hela dagen igår sen kom jag hem, kollade jersey shore, pluggade psykologi sen somna jag..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela