miichaelas

:*

Publicerad 2012-12-25 13:38:07 i Allmänt,

Hejsaan :) 

Hatar att jag inte har min mac... Men får bli ett tråkigt inlägg nu utan massa bilder.
 
Hade en skit bra julafton igår. Fick pengar, godis och presentkort. Frågan nu är ju va man ska köpa ;).
På kvällen gick jag till kyrkan med några kompisar, haha skönaste gubben som satt bakom oss. 
 
Idag ska jag hem till mormor och fika sen senare ska jag nog va med min bejbi. 
Nej får blogga mer senare. ska försöka lägga upp lite bilder också 
 
Hej då :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela