miichaelas

yey =)

Publicerad 2012-04-25 09:50:55 i Allmänt,

Hejsan :)
Just nu sitter jag på svenskan. Ska snart lyssna på Veronicas redovisning. Hon är nervös ser jag.
Sen så har jag bara tyska och engelska kvar och efter skolan så ska jag göra ett kollage med tyskagruppen som vi ska sätta upp i skolan sen.
Får se om mamma vill ge mig studiebidraget idag.  Då ska jag till gina och kolla på
någon tröja och bikini sen om jag hittar nå snyggt tilll valborg.
Har kollat på bikinin ett tag men har inte haft pengar. Men äntligen.
Skriver mer sen för nu måste jag sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela