miichaelas

Trökar i cafét

Publicerad 2011-11-30 09:03:19 i Allmänt,

Hej!
Sitter just nu i café Carl och dricker varm oboy och lyssnar på gamla låtar. Håller fortfarande på och somnar typ. Så sjukt trött jämt. Ändå somnar jag typ halv 12 eller 12. Blir en skön dag idag.
Har bara 3 lektioner Svenska, Engelska och Tyska. Har inte lite bråttom heller
Har en engelska berättelse som jag ska läsa upp på fredag. Typ gjort början bara.
Ska skriva om en film jag sett på tyska tills imorgon. Orkar inte xD
Får se om det blir och stanna kvar i stan en stund efter skolan.
Har fortfarande inte köpt nå julklappar i år.
Haha nej nu orkar jag inte skriva mer får bli senare ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela