miichaelas

Nya bloggen

Publicerad 2011-11-29 23:12:16 i Allmänt,

Hej igen !
Kände verkligen att jag ville ha en ny start med bloggen. Så kände att jag ville göra en ny.
Har inte alls fattat hur man gör med stilmallar och skit men idag tog jag mig tiden och försökte. Blev rätt så okej faktiskt. Ska fråga Cassandra senare om hon vill hjälpa mig att ta en bild till headern. Går ju inte så bra och ta själv. Var en helt okej dag i skolan idag. Men gud vad jag har saker att göra. Just nu
önskade jag att jag inte valt ekonomi, så sjukt mycket plugg. Men nog pratat om allt det tråkiga nu.
Ska lägga ner tid på den här bloggen och se framåt i mitt liv nu. Har lovat mig själv
att lägga upp roliga inlägg och inte blogga en gång i veckan.
Men nu ska jag fortsätta kolla lite på designen sen sova skriver mer när jag kommer till skolan imorgon.
PUss ;D
Verkligen älskar mitt hår på kvällen -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela