miichaelas

Vad är ett ekosystem ?

Publicerad 2011-12-15 11:03:54 i Allmänt,

Hejsan :)
Just nu sitter jag i glashuset med Carolina, Veronica och Inna, sen lite folk jag inte känner.
Provet i natur gick nog ganska bra ändå, där min rubrik kommer in. Hoppas på ett D iallafal.
Nu blire att sitta här och slöa i typ en timme sen tyska.
-
Lite roligt att ingen i klassen har med sig gympakläder för att läraren sa förra gången att det var dans. Sen helt plötsligt har vi bollspel xD Lite snurrig lärare det där alltså.
-
Efter skolan hämtar farmor mig sen ska vi kolla på tapeter till mitt nya rum. Får se om jag hittar något.
Har länge typ funderat på en spegel man har i taget över sängen. Men fatta om den går sönder när jag ligger och sover inte lite slice man blir då, hahah lät fräscht eller hur;).
Men ska iallafall ha en stor spegel på väggen så trött på och sminka mig i små speglar.
skriver mer sen. Nu blire musik och tetris tror ja ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela