miichaelas

Party tonight !

Publicerad 2011-12-02 08:45:19 i Allmänt,

Hejsan !
Skulle igentligen ha bloggat igår kväll men blogg cpade så kunde inte göra det-.-
Dagen igår var helt okej. Ska göra tyska redovisningen på måndag eftersom
alla inte han göra då så blir ju perfekt.
Sen sista lektionen var vi badhuset och simma, livräddning. Gick sjukt bra och blev nöjd faktiskt.
Drog till Stan efter skolan och köpte lösögonfransar tills idag och lösnaglar. Så sjukt arg
tappade tumnageln när jag skulle låsa dörren imorse och limmet är hemma. Bajs på det.
Idag är det klass fest ! Men fick bara med mig sminket till skolan så måste till stan efter skolan och handla nått
jag kan ha på mig xD Duktig jag är.
Vart lite onyttigt på tåget men var så sjukt sugen på choklad :D
Hade inget och göra så fixade naglarna på tåget.
Alla fransar är så breda. jag menar vem har så breda ögon. Borde finnas mindre
så att man slipper klippa.
Så här såg det ut när jag hade fixat klart dem hemma :)
Bloggar mer när jag kommer hem sen om jag kan förstår ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela