miichaelas

Jag är så smart

Publicerad 2011-12-04 00:23:05 i Allmänt,

Hejsaan :)
Kunde inte dra på klassfesten eftersom att min bror är magsjuk och kunde inte skjutsa :/
Så Vart en kväll hemma i Virsbo istället.
Var en galen rolig kväll. Först så var det
fix hemma hos Cecila och sen mötte vi upp Becca,Malin och Cassi. Sen stack
vi hem till Niklas.
Hände lite saker som man ångrar kanske men aja bättre näsa gång bara.
Dagen idag då
Mötte cassi och Cecilia sen drog vi hem till henne och kolla på lite bilder
från igår. Sen vart det käk på pizzan med lite folk, var ute en stund
sen blev det hem till Cissi igen med tjejorna och spela spel. Kommer inte ihåg
vad det heter. Men måste ju säga att jag var smartast i hela världen iaf.
Har inte skrattat så här mycket ppå länge.
Nej nu ska ladda ner någon film och sova. Så sjukt trött.

-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela