miichaelas

inte roligt

Publicerad 2011-12-15 22:14:16 i Allmänt,

Hejsan igen ;!
Jag kan inte sluta ändra designen. så sjukt roligt och se massa olika och typ får damp på vissa
koder. Men men snart så.
-
Nu har mamma och pappa åkt in med Hanna till akuten.
Hände en liten olycka så hela området vid ögonbrynet är helt uppsvullet
så att man ser mindre av ögan och det blir bara blåare och blåare
+ att hon spydde så läkarna sa att de kan vara en hjärnskakning.
Får hoppas att det går bra och att dom kommer hem snart igen.
-
Idag har jag inte gjort så mkt. Först skolan och inte gjort nått alls. Efter blev det
till erikslund med farmor och kolla tapeter så nu har vi beställt dom och de kommer
nästa vecka. Längtar tills jag får nytt ruuum !
Nu ska jag hoppa in i duschen sedan kolla Jersey Shore och sova.
Puss puss
någon bild från igår och idag,
Dans på gympan.
-
Haha jag och cassi på unkan igår ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela