miichaelas

I will never be ready to loose you

Publicerad 2011-12-09 10:13:50 i Allmänt,

Hejsaan :)
Är inte alls glad idag. Igår var det bara massa skit hemma och kändes inte så bra i magen när jag skulle sova.
Sen när jag imorse vakna så ringer farmor och säger att hon är på sjukhuset med farfarnoch blir värsta orolig nu om han ska få börja äta medicin och sen om det händer igen. Älskar min farfar och han är den bästa i världen. Men allt var bra nu iallafall och jag behövde inte oroa mig. Får verkligen hoppas att det inte händer igen bara <3 I love you grandpa
-
Just nu sitter jag i skolan iallafall och har nyss haft läsförståelse i Engelska. Kom in i klassrummet och
såg att borden stog som prov så lite oförberett vare. Nu ska jag mig och kolla på Pretty Little Liars tills företags lektionen börjar blir en liten lektion det men för sen ska vi på någon föreläsning in rättigheter så får lunch mycket tidigare. Bara älskar den här skoldagen alltså.
Nej nu blire någon bild sen orkar jag inge mer.
'
Me today ´´)
Bild från när vi var hemma hos Becca och färgade hennes utväxt ;D
Malins snygga lilla slinga ;D vet inte hur länge hon satt och höll den sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela