miichaelas

December rocken !

Publicerad 2011-12-18 01:22:06 i Allmänt,

helluuuuu ;D
Kom typ nyss hem ifrån December rocken !
Haft så sjukt kul med mina tjejor.
Var inte så mycket folk där men hade roligt ändå.
Typ stog och dansade när någon ramlar bakom mig så jag håller på att ramla själv men
det gjorde jag inte ;)
Hade så sjukt ont i mina fötter när jag kom hem. Aldrig att jag ska ha klackar på mig igen när
jag ska stå mycket.
Innan december rocken så kom Frida hit och fixade sig och vi pratade om lite saker.
Riktigt länge sen jag va med henne!<3
-
Imorgon ska jag kolla på film och feta godis med Frida.
Så får bli en slappisdag helt enkelt.
-
Nej nu ska jag sova. Tack för en otroligt rolig kväll mina underbara
tjejer !<3
bilder kommer imorgon. för trött för att leta på sladd och skit nu.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela