miichaelas

dagen.

Publicerad 2011-12-26 00:35:52 i Allmänt,

Hade lovat Cassi att göra några inlägg så får bli ett till.
Idag har jag ätit julmat och spelat med familjen. Sen vart det upp till skolan i
inte ens en timme sen hem igen. Sämst väder. Blåser och regnar.
Kommer bli världens storm. Typ låter som fan ute.
Har legat och moffa i mig toffifee ett tag nu så mår fett illa. Usch.
Nej nu ska jag bädda sängen och kolla film.
-
Imorgon blire stan med bästa Cassi. Får hoppas på att man
hittar mycket nu när det är rea;D
Bästavän <3!
-
-
-

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-26 15:39:03

men snygga bilder......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hejsan :) Jag heter Michaela Norrström, 18 år och kommer ifrån Virsbo. Jag kommer blogga om allt vad gör om dagarna till outfits och andra saker. Hoppas att min blogg är rolig och att ni fortsätter att läsa min blogg. Bara att slänga upp en kommentar om ni har nått tips eller nått.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela